فهرست مقالات Mohammad Mohammadi مقاله 1 - تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای مهدی بره مقدم حسین حکیم پور مهدی محمودزاده محمد محمدی دانش کارآفرینی , شماره 1 , سال 4 , بهار 1403 مقاله 2 - ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری مهدی بره مقدم حسین حکیم پور مهدی محمودزاده محمد محمدی مدیریت بازاریابی , شماره 62 , سال 19 , بهار 1403 مقاله 3 - ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئتعلمی با رویکرد مجازیسازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) 20.1001.1.27171329.1400.15.3.1.0 صفیه صالحی صدر حمید رضائی فر محمد محمدی حسین حکیم پور رهبری و مدیریت آموزشی , شماره 4 , سال 15 , پاییز 1400 مقاله 4 - ارائه الگوی پیشایندها و پسایندهای جابجایی مدیران در مدیریت شهری سعید بیژنی اول حمید رضائی فر مهدی محمود زاده محمد محمدی تعالی منابع انسانی , شماره 4 , سال 4 , پاییز 1402 مقاله 5 - اعتبارسنجی الگوی جابجایی مدیران شهری در شهرداری مشهد سعید بیژنی اول حمید رضائی فر محمد محمدی مهدی محمود زاده تعالی منابع انسانی , شماره 6 , سال 5 , بهار 1403 مقاله 6 - طراحی و تبیین الگوی سیستم ارزیابی عملکرد و پاداش مبتنی بر تمدن سازمانی دانش محور در دانشگاه های علوم پزشکی سیما کاظمی محمد محمدی نور محمد یعقوبی جلیل جراحی فریز مدیریت توسعه و تحول , شماره 5 , سال 13 , زمستان 1400 مقاله 7 - ارائه مدل عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در شرکتهای دانشبنیان با تأکید بر ماندگاری کارکنان دانشی 20.1001.1.27169979.1401.16.1.3.5 10.30495/qjopm.2022.1916962.3018 بی بی عصمت سرفرازی نور محمد یعقوبی محمد محمدی جلیل جراحی مدیریت بهرهوری , شماره 60 , سال 16 , بهار 1401 مقاله 8 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 2 , زمستان 1402 مقاله 9 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک بهمن ناروئی حسین حکیم پور مهدی محمودزاده واشان محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 5 , سال 1 , زمستان 1401 مقاله 10 - طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی امید زنگنه مهدی محمودزاده واشان حسین حکیم پور محمد محمدی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 9 , سال 3 , تابستان 1403 مقاله 11 - طراحی مدل اقناع عمومی در حکمرانی خوب شهری (مورد مطالعه: دستگاههای اجرایی استان خراسانرضوی) حدیث مهماندوست حمید رضایی فر محمد محمدی نورمحمد یعقوبی فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , شماره 13 , سال 4 , بهار 1403 مقاله 12 - ارائه مدل رهبری تعالیگرا در دانشگاههای علوم پزشکی کشور (با استفاده از تکنیک کیفی تحلیل مضمون ) فاطمه بسکابادی Mohammad Mohammadi حمید رضائی فر مهدی محمودزاده مطالعات توسعه و مدیریت منابع , شماره 6 , سال 2 , تابستان 1403 مقاله 13 - شناسایی مولفههای رهبری تعالیگرا و تعیین سهم هر یک از این مولفهها از نظر اهمیت در دانشگاههای علوم پزشکی کشور فاطمه بسکابادی محمد محمدی حمید رضائی فر مهدی محمودزاده مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی , شماره 12 , سال 3 , زمستان 1402 مقاله 14 - فراتحلیل موانع استقرار جانشینپروری 10.71737/jpm.2024.1184892 مرضیه عبدالرضایی حمید رضائی فر محمد محمدی حسین حکیم پور مدیریت بهرهوری , شماره 70 , سال 18 , پاییز 1403 مقاله 15 - طراحی و اعتبارسنجی مدل پیشایندهای دوسوگرایی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی سعیده آهنی حمید رضایی فر محمد محمدی حسین حکیم پور مطالعات رفتاری در مدیریت , شماره 39 , سال 15 , پاییز 1403