List of Articles Mohammad Mohammadi Article 1 - تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای mahdi barehmoghadam Hossein Hakimpour Mehdi Mahmoodzadeh Mohammad Mohammadi Entrepreneurship Knowledge , Issue 1 , Year , Spring 2024 Article 2 - ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری mehdi berah moghadam Hossein Hakimpour Mehdi Mahmoodzadeh Mohammad Mohammadi Jounal of Marketing Management , Issue 62 , Year , Spring 2024 Article 3 - ارائه الگوی بالندگی اعضای هیئتعلمی با رویکرد مجازیسازی(دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی) 20.1001.1.27171329.1400.15.3.1.0 Safiyeh Salehisadr Hamid Rezaiefar Mohammad Mohammadi Hossein Hakimpour Educational Leadership & administration , Issue 4 , Year , Winter 2021 Article 4 - ارائه الگوی پیشایندها و پسایندهای جابجایی مدیران در مدیریت شهری saeed bizhani Aval hamid rezaiefar mahdi mahmodzadeh mohammad mohammadi Human Resources Excellence , Issue 4 , Year , Autumn 2023 Article 5 - اعتبارسنجی الگوی جابجایی مدیران شهری در شهرداری مشهد saeed bizhani Aval hamid rezaiefar mohammad mohammadi mahdi mahmodzadeh Human Resources Excellence , Issue 6 , Year , Spring 2024 Article 6 - طراحی و تبیین الگوی سیستم ارزیابی عملکرد و پاداش مبتنی بر تمدن سازمانی دانش محور در دانشگاه های علوم پزشکی sima kazemi mohammad mohammadi nourmohammad yaghobi jalil jarahi friz Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 7 - ارائه مدل عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در شرکتهای دانشبنیان با تأکید بر ماندگاری کارکنان دانشی 20.1001.1.27169979.1401.16.1.3.5 10.30495/qjopm.2022.1916962.3018 Bibi Esmat Sarfarazi noormohammad yaghoubi Mohammad Mohammadi Jalil Jarrahi The Journal of Productivity Management , Issue 60 , Year , Spring 2022 Article 8 - اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال Bahman Narouei Hossein Hakimpour Mehdi Mehdi Mahmoodzadeh Vashan Mohammad Mohammadi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 7 , Year , Winter 2024 Article 9 - ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک Bahman Narouei Hossein Hakimpour Mehdi Mehdi Mahmoodzadeh Vashan Mohammad Mohammadi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 5 , Year , Winter 2023 Article 10 - طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی omid zanganeh mahdi mahmoodzadeh vashan hosein hakimpour Mohammad Mohammadi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 9 , Year , Summer 2024 Article 11 - طراحی مدل اقناع عمومی در حکمرانی خوب شهری (مورد مطالعه: دستگاههای اجرایی استان خراسانرضوی) Hadith Mehmandoost Hamid Rezaei Far Mohammad Mohammadi Noor Mohammad Yaqoubi Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 13 , Year , Spring 2024 Article 12 - ارائه مدل رهبری تعالیگرا در دانشگاههای علوم پزشکی کشور (با استفاده از تکنیک کیفی تحلیل مضمون ) fatmeh boskabadi Mohammad Mohammadi Hamid Rezaiefar mahdi mahmoodzadeh journal of development studies and resource management , Issue 6 , Year , Summer 2024 Article 13 - شناسایی مولفههای رهبری تعالیگرا و تعیین سهم هر یک از این مولفهها از نظر اهمیت در دانشگاههای علوم پزشکی کشور fatmeh boskabadi Mohammad Mohammadi Hamid Rezaiefar Mehdi Mahmoodzadeh Management and Leadership Studies in Educational Organizations , Issue 12 , Year , Winter 2024 Article 14 - فراتحلیل موانع استقرار جانشینپروری 10.71737/jpm.2024.1184892 Marzieh Abdul Rezaei Hamid Rezaiefar Mohammad Mohammadi Hosien Hakimpur The Journal of Productivity Management , Issue 70 , Year , Autumn 2024 Article 15 - طراحی و اعتبارسنجی مدل پیشایندهای دوسوگرایی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی Saedeh Ahani Hamid Rezaeifar Mohammad Mohammadi Hosien Hakimpur Behavioral Studies in Management , Issue 39 , Year , Autumn 2023