فهرس المقالات علیرضا صادقی المقاله 1 - تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات علوم اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش چند فرهنگی 10.30486/jsre.2018.543735 اکرم عینی حمید یزدانی علیرضا صادقی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1397 المقاله 2 - تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی 10.30486/jsre.2021.1927651.1875 الهه اسماعیلی علیرضا صادقی محمود مهرمحمدی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 1 , السنة 19 , بهار 1401 المقاله 3 - بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول 10.30486/jsre.2022.1946788.2047 نسرین کریمی زاده کورش فتحی واجارگاه محبوبه عارفی علیرضا صادقی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 75 , السنة 19 , زمستان 1401 المقاله 4 - سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران 10.30486/jsre.2023.1971452.2246 سمیه صائبی علیرضا عصاره نرگس کشتی آرای علیرضا صادقی پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 77 , السنة 20 , تابستان 1402 المقاله 5 - طراحی و اعتبار یابی برنامه درسی فوق برنامه برای دانشگاه فرهنگیان 10.30495/ee.2023.1976820.1148 10.30495/ee.2023.1976820.1148 سیده بتول حسینی علیرضا صادقی علی اکبر خسروی بابادی مهدی دوایی آموزش و پرورش متعالی , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 6 - طراحی الگوی برنامه درسی پژوهش محوری در مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی برای پرورش تفکر و خلاقیت در دانش آموزان راحله قاضی اردکانی حسن ملکی علیرضا صادقی فریبرز درتاج ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 5 , السنة 7 , زمستان 1396 المقاله 7 - تاثیر نرم افزار چندرسانه ای محقق ساخته بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم در درس علوم تجربی سجاد قربانی علیرضا صادقی قدسی احقر ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 1 , السنة 8 , بهار 1398 المقاله 8 - The Nature of Multicultural Teaching from the Perspective of Islamic Azad University Professors Case Study of Kermanshah Province 20.1001.1.27173429.2021.2.2.3.5 Parvaneh Kahrizi Batoul Faghiharam Alireza Sadeghi Amirhossain Mehdizadeh Hasan Shabani Curriculum Research Journal , العدد 4 , السنة 2 , تابستان 1400 المقاله 9 - Describing the Elements of Preschool Curriculum with a Problem-Solving Approach from the Perspective of Curriculum Planning Specialists and Educational Psychologists Shahrzad Sarkhosh Alireza Sadeghi Batoul Faghiharam Hassan Shabani Rozita Zabihi Curriculum Research Journal , العدد 6 , السنة 3 , زمستان 1400 المقاله 10 - Designing A Problem-Solving Skills Curriculum Model for Preschool Children and Validating It Shahrzad Sarkhosh Alireza Sadegi Batool Faghiharam Hasan Shabani Gilchalan Rozita Zabihi Biannual Journal of Education Experiences , العدد 1 , السنة 5 , بهار 2022 المقاله 11 - بررسی وضعیت موجود برنامه درسی قصد شده آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از منظر دانش فناوری (براساس الگوی TPACK) فتح اله کوشکی محبوبه خسروی مصطفی قادری علیرضا صادقی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 2 , السنة 10 , تابستان 1399 المقاله 12 - تحلیل تدریس چند فرهنگی اساتید دانشگاه(فرصتها و چالشها) 10.30495/mlseo.2022.691065 پروانه کهریزی بتول فقیه آرام علیرضا صادقی امیرحسین مهدی زاده حسن شعبانی مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1400 المقاله 13 - شناسایی و اولویت بندی نیازهای دانشجویان در عناصر برنامهدرسی دروس عمومی یعقوب عزیزی علیرضا صادقی حسین عبداللهی پژوهشهای برنامهریزی درسی و آموزشی , العدد 1 , السنة 12 , تابستان 1401