فهرس المقالات سیدعباس حیدری المقاله 1 - Identifying the Factors Affecting Consumer Perceptions on Product Safety and Model Presentation (Case study: Home Appliances Consumers) 20.1001.1.22519904.2022.15.1.11.9 10.22094/joie.2021.1907025.1781 Saeed Ahmadian Seyed kamran Nourbakhsh Ghasemali Bazaee Seyed Abbas Heydari Journal of Optimization in Industrial Engineering , العدد 32 , السنة 15 , بهار 2022 المقاله 2 - ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرفکننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.49.14.4 حمید علیزاده بهرام خیری عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 3 - طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع 20.1001.1.22520104.1401.14.54.3.0 سید مهدی احمدی افشار سیدعباس حیدری مینا جمشیدی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401 المقاله 4 - ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی 20.1001.1.22520104.1399.12.46.4.1 سیدوحید جبارزاده سید عباس حیدری سینا نعمتیزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 5 - نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی 20.1001.1.22520104.1399.12.48.21.2 لیلا کردنائیج سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1399 المقاله 6 - ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته) علیرضا طیبی مهدی کریمی زند سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 7 - تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) 20.1001.1.22520104.1400.13.49.25.5 سعید احمدیان سید کامران نوربخش قاسمعلی بازآیی سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1400 المقاله 8 - تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل عامل تاییدی قابلیت های بازاریابی برند بانک ملی ایران در استان تهران محمد نجف زاده ضیاالدین سید عباس حیدری بهرام خیری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 9 - طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد 20.1001.1.22520104.1400.13.51.19.3 علیرضا طیبی مهدی کریمی زند سیدعباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400 المقاله 10 - تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند 20.1001.1.22520104.1400.13.52.13.9 فائزه محمدی سینا نعمتی زاده سید عباس حیدری حسین صفرزاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1400 المقاله 11 - ارائه مدل اندازهگیری مسئولیت اجتماعی در بانک تجارت با رویکرد برندمحوری رضا جعفری افشار سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 62 , السنة 16 , تابستان 1403 المقاله 12 - مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس در بازار طلا: یک مطالعه کیفی ساغر زرین کمر اعظم رحیمی نیک سید عباس حیدری مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402