فهرس المقالات نیلوفر ایمان خان المقاله 1 - ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد 10.30495/jomm.2023.76151.2096 محمد رحیم زاده اسفروشان مجید فتاحی نیلوفر ایمانخان مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402 المقاله 2 - بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل) Zahra Bahrami shah bekandi Taher Kalantari Niloofar ImanKhan مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 1 , السنة 13 , بهار 2018 المقاله 3 - مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر فن آوری اطلاعات، عملکرد زنجیره تامین و موقعیت رقابتی ایران خودرو دیزل Niloofar Imankhan Fariborz Fakhri Langrood مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 2017 المقاله 4 - شناسایی پیشایندها و پسایندهای نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی سبز در سازمان آب و فاضلاب سمنان 20.1001.1.28210050.1402.3.1.3.5 عادل نیک نژاد نیلوفر ایمان خان مجید جهانگیرفرد مدیریت سبز , العدد 6 , السنة 3 , بهار 1402 المقاله 5 - اهمیت برنامهریزی استراتژیک در فروش محصولات ارگانیک در شرکتهای دانشبنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مدیریت سبز , العدد 9 , السنة 3 , زمستان 1402 المقاله 6 - کسب و کار الکترونیکی و عملکرد بنگاههای نوظهور نیلوفر ایمان خان مدلسازی اقتصادی , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1397 المقاله 7 - بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 8 - بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان مینا سرشار مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 8 , السنة 3 , بهار 1403 المقاله 9 - نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش) 20.1001.1.22520104.1400.13.50.20.2 رضا کاظمی مجید فتاحی نیلوفر ایمان خان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1400 المقاله 10 - طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.6.5 صبا حیدری فریز طاهری کیا نیلوفر ایمان خان پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 27 , بهار 1400 المقاله 11 - ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران بهرام اسدزاده مقدم نیلوفر ایمان خان مجید فتاحی مجید فانی پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 30 , تابستان 1403