فهرست مقالات حسین وظیفه دوست مقاله 1 - ارایه الگوی مدیریت جذب توریسم سلامت درآینده ایران مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنما رودپشتی آینده پژوهی مدیریت , شماره 1 , سال 32 , بهار 1400 مقاله 2 - برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی امین اردلان حسین وظیفه دوست هاشم نیکومرام آینده پژوهی مدیریت , شماره 116 , سال 30 , بهار 1398 مقاله 3 - مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران محمد جانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست وحیدرضا میرابی آینده پژوهی مدیریت , شماره 116 , سال 30 , بهار 1398 مقاله 4 - شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران) ایلیا امینی نژاد حسین وظیفه دوست افسانه زمانی مقدم آینده پژوهی مدیریت , شماره 4 , سال 30 , زمستان 1398 مقاله 5 - تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت بهروز نعمتی حسین وظیغه دوست کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , شماره 136 , سال 35 , بهار 1403 مقاله 6 - عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران 10.30495/jmfr.2022.21095 حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا فروزنده عظیمی آینده پژوهی مدیریت , شماره 1401 , سال 33 , پاییز 1401 مقاله 7 - شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی فرید غروی حسین وظیفه دوست کریم حمدی آینده پژوهی مدیریت , شماره 135 , سال 34 , زمستان 1402 مقاله 8 - طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد 10.30495/jmfr.2022.65027.2613 شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست آینده پژوهی مدیریت , شماره 1401 , سال 33 , زمستان 1401 مقاله 9 - توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی 10.30495/jmfr.2022.65043.2618 وحیدرضا میرابی محبوبه پرگو حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست آینده پژوهی مدیریت , شماره 133 , سال 34 , تابستان 1402 مقاله 10 - ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی عطیه مرادی حسین وظیفه دوست دانش کارآفرینی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1401 مقاله 11 - تاثیر قابلیتهای تجارت الکترونیک و کارآفرینی بینالملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکتهای دانش بنیان فاطمه شهدکار وحید کشتی آرای حسین وظیفه دوست دانش کارآفرینی , شماره 5 , سال 2 , زمستان 1401 مقاله 12 - رابطه استراتژی چابکی، سازمان چابک و نیروی کار چابک در اورژانس بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران شادی ادیبی فرد حسین وظیفه دوست مدیریت بهداشت و درمان , شماره 6 , سال 2 , تابستان 1389 مقاله 13 - بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآوردههای غذایی کاله) حسین وظیفه دوست بهروز قلی پور حامد عباسی مدیریت بازاریابی , شماره 30 , سال 11 , بهار 1395 مقاله 14 - اثربخشی آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی 10.30495/jomm.2023.69893.1980 شهرام بیات افسانه زمانی مقدم حسین وظیفه دوست مدیریت بازاریابی , شماره 61 , سال 18 , زمستان 1402 مقاله 15 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری حسین وظیفه دوست رضوان امیدزاده مدیریت بازاریابی , شماره 20 , سال 8 , پاییز 1392 مقاله 16 - ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر سپرده و دارایی بانک سپه در تهیه مدل راهبردی با استفاده از سیستم تصمیمگیری سلسله مراتبی و سیستم معادلات همزمان (مطالعه موردی) مسعود خورانی کریم حمدی حسین وظیفه دوست دانش سرمایهگذاری , شماره 2 , سال 11 , تابستان 1401 مقاله 17 - طراحی الگوی اقتصادی خرید کالای ساخت داخل با تاکید بر مقوله های انگیزشی مشتریان روزیتا دادخواه علی حاجیها کامبیز حیدرزاده حسین وظیفه دوست دانش سرمایهگذاری , شماره 1 , سال 11 , بهار 1401 مقاله 18 - مدل تأمین مالی فعالیتهای کارآفرینی با رویکرد مشارکت جمعی: مطالعهای از کسبوکارهای دانشبنیان بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی دانش سرمایهگذاری , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1402 مقاله 19 - Conceptualization and Design of a Digital Content Marketing Model Using Structural Equation Approach Kamran Feizi Hormoz Mehrani Hossein Vazifehdust Ehsan Sadeh Agricultural Marketing and Commercialization Journal , شماره 15 , سال 8 , بهار 2024 مقاله 20 - طراحی مدل مفهومی اکوسیستم کسبوکارهای استارتآپی حملونقل هوشمند فاطمه کفشدوز محمدی غلامحسین حسینی نیا محمدرضا میگون پوری حسین وظیفه دوست مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1400 مقاله 21 - تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادتجو حسین وظیفه دوست مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 14 , تابستان 1401 مقاله 22 - شناسایی عوامل مرتبط با عملکرد شرکتها با تأکید بر برنامههای بازاریابی سبز 20.1001.1.28210050.1400.1.1.3.1 حسین وظیفه دوست مدیریت سبز , شماره 1 , سال 1 , زمستان 1400 مقاله 23 - تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی هادی قدیمی حسین وظیفه دوست ,وحیدرضا میرابی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1402 مقاله 24 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) مهدی نعیمی نظام آباد حسین وظیفه دوست مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 1 , سال 2 , بهار 1402 مقاله 25 - تأثیر روشهای تأمین مالی کارآفرینی بر مشارکت جمعی در کسب و کارهای دانش بنیان The Impact of Entrepreneurship Financing Methods on Collective Participation in Knowledge-Based Businesses 20.1001.1.25383833.1400.15.57.12.9 10.30495/fed.2021.687930 بهمن اسکندری حسین وظیفه دوست پریوش جعفری مرتضی موسی خانی اقتصاد مالی , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1400 مقاله 26 - طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدماتمحور: پژوهشی آمیخته 20.1001.1.22520104.1399.12.48.11.2 مهین دولتی میرزاحسن حسینی حسین وظیفه دوست جمشید عدالتیان شهریاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1399 مقاله 27 - تأثیر نگرش برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر تمایل به پرداخت، قیمت بیشتر با نقش هویت برند مشتری (مورد مطالعه:بانک صادرات) احمد فلاح حسینی حسین وظیفه دوست احسانه نژاد محمد نامقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 15 , پاییز 1402 مقاله 28 - آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل 20.1001.1.22520104.1398.11.41.4.4 حمید اکبریه حسین وظیفه دوست عباس صالح اردستانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 11 , بهار 1398 مقاله 29 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعهای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) 20.1001.1.22520104.1397.10.39.8.7 مجید هلالی فرد حسین وظیفه دوست مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 10 , پاییز 1397 مقاله 30 - تاثیر دانش و ارزشهای فردی بر رفتار اخلاقی مصرفکننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.18.3 مهدی نعیمی نظام اباد حسین وظیفه دوست محمد علی عبدالوند بهناز خدایاری مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 1 , سال 12 , بهار 1399 مقاله 31 - طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی مانیا امین زاده علی حاجیها حسین وظیفه دوست فریدون رهنمای رودپشتی پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 3 , سال 29 , پاییز 1402 مقاله 32 - ارائه مدل پیشبینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک 20.1001.1.22285067.1394.21.57.4.5 حسین وظیفه دوست طیبه زنگنه پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 2 , سال 21 , تابستان 1394 مقاله 33 - طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران 20.1001.1.22285067.1400.27.80.5.4 فروزنده عظیمی حسین وظیفه دوست حمیدرضا سعیدنیا پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 27 , بهار 1400 مقاله 34 - راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آیندهپژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) 20.1001.1.22285067.1400.27.82.5.8 محبوبه پرگو وحیدرضا میرابی حمیده رشادت جو حسین وظیفه دوست پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 4 , سال 27 , پاییز 1400 مقاله 35 - بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار 20.1001.1.22285067.1396.23.66.6.9 حسین وظیفه دوست حسین بوداقی خواجه نوبر مریم عبدلی پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 4 , سال 23 , پاییز 1396 مقاله 36 - طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی علی رضا صالحی حسین وظیغه دوست پرویز سعیدی عبدالعزیز پقه پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 30 , بهار 1403 مقاله 37 - گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران مهسا کربلایی حسن حسین وظیفه دوست کریم; حمدی مدیریت عملیات , شماره 1 , سال 2 , بهار 1401 مقاله 38 - Validation of the National Tax Capacity Model: A Marketing Approach aliasghar torabahmadi Hossein Vazifehdoost Fereydoon Rahnamay Roodposhti International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , شماره 2 , سال 5 , تابستان 2024 مقاله 39 - رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری نگرشی و رفتاری صنعت گردشگری دریایی استان مازندران با تاکید بر ابعاد آمیخته بازاریابی محمد حسن نسیمی علی اکبر رضایی حسین وظیفه دوست فاطمه عزیز آبادی فراهانی، سید رضا صالحی امیری پژوهش و برنامه ریزی شهری , مقالات زودآیند